6. nov 2010

Rummikoogid

Kui Gustav Adolfi koogikeste põhjade väljalõikamisest jäi biskviiti üle, tuli mul kohe idee, kuhu need ära kasutada - rummikookidesse loomulikult! Tegingi täna hommikul ära. Parimad rummikoogid, mida ma saanud olen, olid Pierre'is. Tegin neid seal ise ka praktikal olles. Sinna visati sisse biskviidiülejäägid ja õuna-kohupiimakoogid, mida enam müüa ei saanud, aga mis muidu täiesti kõlbulikud olid. Üritasin siis täna Pierre'i rummikooke järele teha. Tulemus jäi täiesti rahuldav. Mulle küll meeldiks, kui oleks rohkem tekstuurivaheldust, aga mul oli panna vaid biskviidiribasid ja šokolaaditükke. Mahlasuse saamiseks lisasin GA kookidest ülejäänud vahukoore-vanillikastmesisu, ühe topsi vanillipudingut ja sulatatud šokolaadi.


Koostisosad:

biskviitpõhja ülejäägid
vahukoore-vanillikastmesegu (kõlbab ka lihtsalt vahukoor)
100 g sulatatud tumedat šokolaadi (ok, ühe riba sõin otsast ära:P)
125 g vanillipudingit (arvan, et šokolaadi oma oleks veel parem)
50 g hakitud tumedat šokolaadi
3 spl kakaopulbrit
3 ampulli rummiessentsi

Kaunistuseks:

1 dl vahukoort
marmelaaditükikesi 

Kõik koostisained kaussi ja kui segamismasinat kodus pole, siis aga kätega mudima ja sõtkuma:) Valmis segust veeretada pallid, litsuda veidi lamedamaks, teha keskele süvend ja koogi äärde noatera seljapoolega sisselõiked. Vahustatud vahukoor läheb süvendisse ja ja sisse pikkida marmelaaditükid.

Minu arust jäid nad nii toredad rõõmsavärvilised:) 

Kommentaare ei ole: