11. sept 2009

Sissejuhatus

Olen võtnud enda peale raske ülesande ning alustanud toidublogi pidamist, milles põhiliselt annan aru, milliste kookide, tortide ja muude maiustustega ma oma pisikeses köögis hakkama olen saanud. Aruandmise all pean silmas nii uute katsetuste kui ka vanade ja järeleproovitud hõrgutiste kirjeldusi, retsepte, pilte.

Üldiselt mulle ei meeldi ennast avalikult eksponeerida, kuid koogiblogi (nimetagem seda nii) mõte sigines tänavu suvel, kui üks tuttav küsis minu kondiitriks õppima minemise jutu peale, kas mul juba oma blogi ka on. Tookord pidin eitavalt vastama, ent siis jäigi see blogi asi meelde mõlkuma. Mõtlesin, et blogi pidamine lihtsustaks mu elu selles mõttes, et muidu on inimestele vahel raske jutustada oma vaimustusest igasugu küpsetiste ja muu hõrgu vastu, blogi aga tuleb selle koha pealt appi - kui keegi küsib, saan ta kohe kuhugi suunata. Oma silm on ju kuningas.

Oma vaimustusest on raske jutustada seetõttu, et minu arvates on magusamaailm sõnadega pea kirjeldamatu, vähemalt minul napib selleks tihtilugu oskusi. Küpsetisi peab ise nägema ja ise maitsma, et nende võlust tõeliselt aru saada. Ja kahjuks ei mõju see ka siis kõigile, sest kõik ei ole ju magusasõbrad. Aga eks nemad naudivad muid roogi.

Eks paistab, mis sest saab. Mina naudin igal juhul ja loodan, et ka teised magusasõbrad saavad siit inspiratsiooni, ideid ja hüva nõu.

Kommentaare ei ole: