6. märts 2011

Sidrunimuffinid

Olen juba varemgi öelnud, et olen parandamatu sidrunifänn. Sidrun sobib minu arust väga hästi igasuguste küpsetiste sisse - annab mõnusa värske nüansi. Ja maitseb muidu ka hää. Üks mu lemmikuid keekse/muffineid on  just sidrunimaitselised. Vanasti panin kookoshelbeid ka, aga olen palja sidruni peale pidama jäänud, sest lihtsuses peitub teatavasti asja võlu.

Koostisosad:
2 muna
2 dl suhkrut
4 dl jahu
2 tl küpsetuspulbrit
100 g võid
1 dl piima
1 sidruni mahl ja riivitud koor

Valmistamine:

  1. Vahusta munad suhkruga heledaks vahuks.
  2. Lisa umbes pool küpsetuspulbriga segatud jahust.
  3. Sulata või, lisa piim ja kuumuta veidi. Lisa tainale.
  4. Lisa sidrunimahl ja riivitud koor.
  5. Lõpuks lisa ülejäänud jahu. Kui tundub vedel, lisa veel jahu.
  6. Jaga tainas muffinivormi.
  7. Küpseta 200 kraadi juures 15-20 minutit. Katsu tikuga, et veenduda muffini valmiduses.
Sama taina saab küpsetada ka üheks suureks keeksiks, aga siis peab küpsetama u. 40 minutit.

Siin kaunistatuna

1 kommentaar:

Terje ütles ...

Kõlab hästi! Kujutan ette, kui mõnusalt need muffinid lõhnavad. Mmmm... :)